CSAPATÉPÍTŐ PROGRAMOK - CIPZÁR
“Cipzár” jellegű programunk olyan speciális csapatösszerázó események, melyeket kifejezetten rátok szabunk, nektek találunk ki pont olyanra, hogy éppen kényelmes legyen.
OSCAR-GÁLA

- 4-5 ÓRA
- 10 - 60 FŐ
- CSAPATMUNKA, KÖZÖS KREATÍV GONDOLKODÁS, PROJEKT ALAPÚ GONDOLKODÁS, kommunikáció
Lépjetek be Hollywood kulisszái mögé, és forgassátok le saját kisfilmeteket akár egy-egy klasszikus jelenet újragondolásával.
A csapattagoknak profi stábként kell együttműködniük, mindenki a saját szerepkörében segíti majd a közös munkát. Nem szívesen állsz reflektorfénybe? Akkor kipróbálhatod magad forgató-könyvíróként vagy akár rendezőként is.
A program méltó lezárása az Oscar-gála, ahol ti szavazhattok egymásra különböző kategóriákban. Arról pedig, hogy a közös alkotás örök emlék legyen, az általatok készített videók gondoskodnak.

Az ezerarcú festmény

- 4-5 ÓRA
- 10 - 100 FŐ
- Erőforrás-menedzsment, közös alkotás, kommunikáció
Fessétek meg a mozaik darabjait – mindenki egy-egy részletét festi meg a nagy egésznek!
Ahhoz, hogy sikeresen megfessétek a saját részleteteket a festményből, eredményesen össze kell dolgoznotok egymással. A végeredmény pedig nemcsak egy tanulságos, csoportdinamikát és kommunikációt fejlesztő, közösen eltöltött pár óra, hanem örök emlék is egyben. Illesszétek össze a festményeket, és csodáljátok alkotásotokat akár az irodátok falán!

TALÁLD FEL, MINT MACGYVER
- 2-3 ÓRA
- 10-60 FŐ
- KOMFORTZÓNÁBÓL KIMOZDULÁS, LOGIKAI GONDOLKODÁS, EGYÜTTMŰKÖDÉS

Ezen a programon egy csapat elrabolt tudós bőrébe bújhattok, akiknek ahhoz, hogy szabaduljanak szorult helyzetükből, mindannyiuk speciális tudására szüksége lesz. Különböző otthoni eszközök lesznek ebben a segítségetekre… ahogy régen MacGyvernek is, nektek is abból kell főznötök, amitek van. Erősítsétek csapatmunkátokat, és tapasztaljátok meg együtt különböző, izgalmas reakciókat – mind kémiai, mind emberi értelemben! Találjátok fel magatokat!:)
GOLDBERG-MACHINE
- 3-4 ÓRA
- 20 - 100+ FŐ
- KOOPERÁCIÓ, KÖZÖS probléma-megoldás, THINKING OUT OF THE BOX SZEMLÉLETMÓD
A Goldberg Machine (VIDEÓ) egy egyszerű feladat elvégzésére (pl. tárgy felborítására) alkalmas, fölöslegesen bonyolult eszköz, amely esetünkben különféle, (akár a cég tevékenységével vagy a társaság érdeklődési körével kapcsolatos) tárgyakból épül föl.
Videobevezető:
Videovetítés és a program ismertetése, csapatok beosztása. Kb. 30 perc
Építés csapatokban:
Kooperációra és őrült ötletekre fel! A csapatoknak 1,5 órájuk van a masina láncreakcióinak, és a többi csapat láncszemeivel való összekapcsolhatóságá-nak kidolgozására.
Összeáll a nagy egész:
A program legizgalmasabb része, hiszen ebben a fázisban dől el a küldetés sikere!
Vajon minden működik, amit kitaláltatok? Sikerül elérni a kitűzött célt?
TALÁLJ KINCHAT!
- 2-3 ÓRA
- 25-100+ FŐ
- ISMERKEDÉS, EGYÜTTMŰKÖDÉS, KAPCSOLATOK ELMÉLYÍTÉSE
Nem egy hétköznapi, egyhelyben ülős ismerkedős játékra vágytok? Még szerencse, mert Találj KinChat játékunk nem a megszokott módon ad teret egymás alaposabb megismerésének.
A játékosok csapatokba állnak, majd vicces és érdekes kérdések mentén tudnak meg egymásról egyre több mindent. De ez még nem minden. A kérdésekre a válaszaikat ládákba rakják, majd a többi csapat elől elrejtik. Utána elindulhat a kincsvadászat. Keressétek meg egymás válaszait, keressétek meg a válaszok gazdáit! Ismerkedjetek, találkozzatok, találjatok kinChat!
SZINKRON, A SZÓ A STÚDIÓÉ
- 2-3 ÓRA
- 8-40 FŐ
- CSAPATMUNKA, KÖZÖS KREATÍV GONDOLKODÁS, CSOPORTKOHÉZIÓ
Emlékeztek, hogy miről szól a Reszkessetek betörők? De mi történne, ha nem hangozna el az ikonikus mondat: Keviiiiin!!! Adjatok új történetet nagy nevetések közepette a klasszikusoknak. Mostantól biztosan nem tudjátok majd ugyanazzal a szemmel nézni az eredeti művet. Szinkronprogramunkon született videót ezen a linken megtalálod.
Írjátok meg a szöveget
Megkapjátok a filmrészletet és a hozzá tartozó eredeti szöveget. A szavakkal, szótagokkal játszva ez alapján létre tudjátok hozni a saját stílusotoknak megfelelő alternatív valóságot.
Szinkronizálás
Beosztottátok a szerepeket? Elgyakoroltátok időre? Keltsétek életre a megírt szövegeteket a szinkron elkészítésével. Minden szükséges kelléket, technikai felszerelést mi biztosítunk hozzá.
Vetítés, díjátadó
Nézzétek meg közösen az eredményt! A vetítés után különböző kategóriákban lehet szavazni az egyes művekre. Az este megkoronázása pedig az ünnepéyes díjátadó.
Lego builders
- 1,5-2 ÓRA
- MAX. 100+ FŐ
- CSAPATMUNKA, KOMMUNIKÁCIÓ, CSOPORTKOHÉZIÓ
Építsetek együtt,… de nem mindegy, hogyan!
A cél, hogy a végeredmény minél jobban hasonlítson az adott LEGO feladatra, amit a csapatok kapnak, de csak a tervezők nézhetik a képet, a főépítész köti össze a tervezőket a kivitelezőkkel, a többiek pedig próbálják kitalálni, mi volt a terv, és rekonstruálni, amit a tervezők a rajzon látnak. Az elkészült műveket opcionálisan meg is tarthatjátok, hogy ki tudjátok őket állítani.
Az a csapat lesz a győztes, aki a leghatékonyabban tudja átadni az információkat, és a LEGO képe a leginkább hasonlít a megoldásra
TEMATIKUS KVÍZ
- 1,5-2,5 ÓRA
- 20-100+ FŐ
- KOMPETITÍV, ÚJ TUDÁS MEGSZERZÉSE AZ ADOTT TÉMÁBAN
Ez egy igazi Jolly Joker program.
Egy személyreszabott kvízjáték, amit bármilyen témában el tudunk készíteni nektek. Bele tudunk építeni szervezetre vonatkozó fun facteket, vagy a legviccesebb munkahelyi történeteiteket.
De ha csak egy általános kvízre vágytok, akkor is jó helyen jártok!
A vacsora tál-alva
- 1,5-2 ÓRA
- 6-12 FŐ
- KREATÍV LÁTÁSMÓD, EGYÜTTMŰKÖDÉS, GASZTROPROGRAM
Sajttál vagy magyaros paraszttál készítése.
Varázsoljatok egy igazi műalkotást az asztalra! A feladat azonban nem csupán egy esztétikus vendégváró tál készítése, hanem a kompozíció megalkotása megadott feladatok alapján, úgy, hogy időnként váratlan esemény nehezíti a dolgotok…
Lehetséges célok:
-mandala egy felismerhető, figuratív elemmel
-alkotás kapott kép alapján, cél, hogy minél inkább visszaadjátok az eredetit
-logó megalkotása
MAKETT DERBI
- 3-4 ÓRA
- 20-100+ FŐ
- KOOPERÁCIÓ, KÖZÖS PROBLÉMAMEGOLDÁS, THINKING OUT OF THE BOX SZEMLÉLETMÓD
Hajós programot szeretnétek, de jó lenne szárazon megúszni? Akkor a makett derbi tökéletes választás számotokra. A csapattagoknak más-más nehézséget kell leküzdenie az építkezés során. Hogy sikerül a csapatmunka, ha például valaki néma, valaki nem hallja a többieket? Derítsétek ki ezzel a programmal!
ÉTKEZŐK VIADALA
- 3 ÓRA
- 4-8 FŐS CSAPATOK
- KREATÍV PROBLÉMAMEGOLDÁS, EGYÜTTMŰKÖDÉS CSAPATON BELÜL, KOMPETITÍV VISZONY CSAPATOK KÖZÖTT
Minden csapatnak egy a célja: elkészíteni és jóllakni az ebéddel.
Ez azonban nem is olyan egyszerű, ugyanis a kellékeket és a hozzávalókat meg kell szereznie a csapatoknak ügyességi, gyorsasági és logikai feladványok mentén, szerte a helyszínen. Hiszen minél jobban megdolgozunk érte, annál finomabb lesz munkánk gyümölcse.
Néhány példa a feladványokra:
- amőba játék a kellékekkel – amelyik csapat nyer, ők választhatnak a kellékekből 3 db-ot (vágódeszka, bogrács stb.)
- kvíz játék – a helyes válaszért kapható a megérdemelt jutalom, de vigyázat! Ha nem viszitek a bázisotokra a nyereményt, és hibáztok, elvesztitek a jutalmatokat!
Egyes feladatoknál kupont lehet nyerni, amelyeket a bőségszarunál a szükséges hozzávalókra, fűszerekre, kellékekre lehet beváltani.
A viadal végeztével a csapatoknak egy utolsó esélyük nyílik pontokat szerezni: bemutatják egymásnak az elkészült ételeket.
YOUNIK RACE
- 2-3 ÓRA
- 5-8 FŐS CSAPATOK
- CSAPATMUNKA, ÜGYESSÉG, LOGIKA, AKTÍV KÖZÖS IDŐTÖLTÉS, KIZÁRÓLAG OUTDOOR
YOUnik Race CULTURE – Kultúra vagy sebesség?
A résztvevők 5-8 fős csapatokban, többállomásos vetélkedőben ismerhetik meg alaposan a program helyszínét.
A játék ezen változata intellektuálisabb, jó megfigyelőkészséget, és a kulturális és természeti kincsek iránti fogékonyságot igényel. Helyszínspecifikus ügyességi, tájékozódási, logikai és gyorsasági feladatok sorát kell megoldania a játékosoknak: homlokzatokon megtalált állatok, összeolvasott betűk, távirányítós autó-vezérlés vagy óriáscsúzlival célba vett bábuk… Akármelyik állomásról is legyen szó, a csapaton belül kooperáció, csapatok között pedig verseny uralkodik a játék során.
YOUnik Race SPEED
Ez a játékváltozat igazi öröm a mozgást kedvelőknek. Végig fenntartja az érdeklődést és a figyelmet.
A program a Mr.X társasjáték alapvető átgondolása élőszereplős társasjátékká, kicsit a gyermekkorunkból ismert bújócska-fogócskát idézi.
Az eredeti játék szellemének megidézéséhez külön applikáció áll a játékosok rendelkezésére, amelyet partnerünk, az Obskurus bocsát rendelkezésünkre. Ők hozzák a technikát, mi pedig az egyedi koncepciót, rátok és a helyszínre szabva.
A játékról: A játék kezdetén minden csapat megkapja a szerepét: „Menekülő” vagy „Üldöző” csapatba kerültetek? Ennek megfelelően kell taktikát választanotok. Mikor egy üldöző csapat elkapja a menekülőt, szerepet cserélnek.
De nem érdemes megfeledkezni a különböző kincsekről, feladványokról sem, amikkel értékes pontokhoz juthattok a játék végi győzelemhez.
EZ MOST MÁS ÁLLOMÁS
- 2+ ÓRA
- 15 - 100+ FŐ
- ÜGYESSÉGI, GYORSASÁGI, LOGIKAI, KOOPERATÍV A VÁLASZTOTT FELADATOK FÜGGVÉNYÉBEN FEJLESZTI A CSAPATSZELLEMET
Egy hétköznapi állomásos logikára épülő játékot hozunk nektek, ez azonban mégis más. Nem elég, hogy az állomásokra kínált játékok különlegesek, egy hosszú listából ti magatok válogathatjátok össze, hogy milyen programelemekkel találkoznátok szívesen az esemény során. A program rugalmasan alakítható a kiválasztott állomásokkal, így kint és bent is megvalósítható, valamint a program fizikai aktivitás szintjét is ti szabályozhatjátok. Természetesen bármikor vevők vagyunk új állomások kitalálására, tematikára, céges értékekre való építésre, ami még jobban segíti a célotok megvalósítását.

INTERAKTÍV KVÍZ
- 1,5-2,5 ÓRA
- 20-100+ FŐ
- KOMPETITÍV, ÚJ TUDÁS MEGSZERZÉSE AZ ADOTT TÉMÁBAN
Amennyiben tovább fokoznátok a játékélményt, akkor válasszátok interaktív kvízjátékunkat. A választott témában (gasztronómia, például borok kóstolása és párosítása) a lexikális tudás mellett különböző játékos feladatok tarkítják a kvíz menetét.
EGY HAJÓBAN EVEZÜNK
- 2-3 ÓRA
- 12 - 100+ FŐ
- CSAPATMUNKA, KREATIVITÁS
Készítsetek hajót kartonból, szemeteszsákból és falemezekből!
Az építkezés után élesben próbára is kell tennetek magatokat, hogy a leggyorsabb hajót építő csapat elnyerhesse a Yacht Kupát. Hogy ne legyen olyan egyszerű a dolgotok, az alapcsomagon felül további felhajtóerőhöz, a hajó szebbé varázsolásához szükséges vagy más módon hasznos eszközökhöz ügyességi, gyorsasági, logikai és/vagy műveltségi feladatok teljesítésével juthattok.
LIVING ORGANISM
- 2-3 ÓRA
- 25-80 FŐ
- CSOPORTDINAMIKA, ISMERKEDÉS, CSAPATMUNKA
A játékosok párokat alkotnak, majd egyre növekvő csapatokban teljesítik a feladatokat, míg a végén az egész társaság egy csapattá egyesülve teljesíti az utolsó kihívást. (Az első feladat után két pár együtt alkotja a csapatot a következő kihíváshoz, és így tovább.)
Példa feladványokra:
- keressetek 5 dolgot, ami igaz mindnyájatokra
- Gordiuszi csomó – bogozódjatok ki közösen
TÁRSASJÁTÉK
- 1,5-3 ÓRA
- 10-100+ FŐ
- KÖZÖSSÉGÉPÍTŐ, KÖZÖS ÉLMÉNYT NYÚJT, KÉSŐBBI KÖZÖS IDŐTÖLTÉSRE IS ÖTLETET ADHAT
Egy kötetlen együttlétre vágytok, ahol a kompetitív és koopertív tevékenységet szerető kollégák is megtalálják a számításaikat?
Akkor a társasjátékozás a megfelelő választás nektek. Tematikus (Párizs? ókor? állatos?), vagy csak bizonyos típusú játékok jöhetnek szóba (parti? logikai?) ? Esetleg az a fontos számotokra, hogy mekkora csapatokban lehet játszani? A válaszaitok fontosak, mert ezek alapján a ti igényeiteknek megfelelő játékválogatással érkezünk. A játékok megismerésében pedig azokban jártas játékmesterek segítenek.
NAGY FELADAT, MINI GOLF
- 2-4 ÓRA
- 8 - 100+ FŐ
- KREATIVITÁS, INNOVÁCIÓ, PROJEKTMENEDZSMENT
A program kezdetekor egy üres területre érkeztek. Igen ám, de akkor hogy lesz ebből minigolf?
A pálya csak arra vár, hogy megépítsétek! A csapatok 1-1 minigolf akadálypályát készítenek: a csapattagoknak ki kell találniuk a koncepciót, majd a rendelkezésükre bocsátott számtalan eszköz és alapanyag közül válogatva meg is kell valósítaniuk azt. Az alkotások elkészültével pedig nincs más hátra, mint hogy bevegyétek az általatok létrehozott minigolf pályát, és összemérjétek tudásotokat a többi csapattal.
Ha egy olyan programot keresel, amiben a kooperatív és a kompetitív szellem is jelen van, akkor ez remek választás számotokra.

KÖPENY NÉLKÜLI HŐSÖK
- 2-3 ÓRA
- 15 - 100+ FŐ
- CSAPATMUNKA, KÖZÖS KREATÍV GONDOLKODÁS, PROJEKT ALAPÚ GONDOLKODÁS
Váljatok az életetek hőseivé!
Megadott paraméterek mentén minden csapat megteremti a tökéletes szuperhőst… és ekkor… éppen ekkor váratlan események sorozata veszi kezdetét, civilek kiáltanak segítségért. Milyen szerencse, hogy épp jókor vagytok jó helyen, hogy a megmentésükre siessetek!
A megalkotott szuperhőseiteknek (azaz a csapatoknak) össze kell dolgozniuk, hogy az eseményeket a helyes mederbe tereljék. A csetepatékról és hőstettekről mindeközben élő szereplős képregény “íródik”.
Készen álltok a bevetésre?

SEGÍTHETÜNK?
TE IS SZERETNÉL HASONLÓT?
Egyedi elképzeléseddel vagy kérdéseiddel keresd kollégánkat.
ÍRJ GABINAK
miskolczi.gabriella@younik.hu
CSÖRÖGJ IDE
+36203876447

KÜLDJ ÜZENETET!
A küldés gomb megnyomásával elfogadod az Adatkezelési nyilatkozatot és hozzájárulsz adataid kezeléséhez.